20 Kasım 2008 Perşembe

...dots... of the night


Song of the night: Sezen Aksu - Sigaramın Dumanı
Aşktan yana şeyler düşünürken aklıma geldi, dinlerken ise... bu son gelişimde havaalanına götürürlerken beni, beklenmedik derece sıkışık trafik yüzünden uçağı kaçırma telaşı, havaş servisi ile yarışımız ve o sırada ben söylerken Şaybecim'in ağladığı ... gitme gitme gittiğin yollardan dönülmez geri...tabii bunun üstüne Zerrin'cim bana ...gideceksin ama yine gel, döneceksin diye söz ver... söyletti :) şimdi de hüzün kovan kuşu geldi...

Color of the night: Transparent like a jelly-filled pool

Smiley of the night: melancholic

Adjective of the night: melancholic

3 yorum:

  1. merhaba:)
    benim gibi birini gördügüme sevindim

    YanıtlaSil
  2. Amanın iki ettiler ayvayı yedik!
    Allahtan ikincisi pilli.
    Zilli, dilli, çilli yanında nisbeten şanslımıyız ne
    :)

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.